Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier Tout replier
  1. Praktické aspekty vzdělávání neslyšících A+B (2019/2020)
  2. 8. hodina: týden od 6. do 12. dubna 2020 (téma týdne: Prvopočáteční čtení a psaní u neslyšících dětí v kontextu, tj. budeme mít hotové tem. okruhy 1, 3 a 4 ze sylabu)
  3. Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017)

Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017)

Conditions d'achèvement
Cliquer sur Strategies Used in Teaching Written English Language to learners with Hearing Impairment: A case of Njia Special School in Meru County, Kenya (2017) pour ouvrir la ressource.
◄ Writing Skills Development among Students with Deafness at Elementary Level (2019)
Using New Media in Teaching English Reading and Writing for Hearing Impaired Students— Taking Leshan Special Education School as an Example (2018) ►
Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle