Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Audiovizuální esej
Haptická tendence
Catherine Grant - Christian Keathley: The Use of an Illusion: Childhood cinephilia, object relations, and videographic film studies
Catherine Grant - Christian Keathley: The Use of an Illusion: Childhood cinephilia, object relations, and videographic film studies
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Kliknutím na
Catherine Grant - Christian Keathley: The Use of an Illusion: Childhood cinephilia, object relations, and videographic film studies
otevřete zdroj.
◄ Laura Mulvey: Cinematic Gesture: The Ghost in the Machine
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Základní informace o kurzu
[in]Transition
Audiovisualcy
Tiago Baptista, Lessons in Looking: The Digital Audiovisual Essay
Jiří Anger, Médium, které myslí sebe sama: Audiovizuální esej jako nástroj bádání a vyústění akademických trendů
Kevin B. Lee: What Makes a Video Essay Great?
Tessa Dwyer - Jenny Robinson: Unseen Screens: Eye Tracking, Magic and Misdirection
Zrození audiovizuálních esejí z ducha avantgardy
Catherine Russell: Archiveology
Nora M. Alter - Timothy Corrigan (eds.): Essays on the Essay Film
Laura Rascaroli: How the Essay Film Thinks
Cristina Álvarez López - Adrian Martin: Introduction to the audiovisual essay: A child of two mothers
Tom McCormack: Compilation Nation
Corey K Creekmur: On the Compilation and Found-Footage Film Traditions of the Video Essay
John Bresland: On the Origin of the Video Essay
Filmová věda v audiovizuální podobě
Raymond Bellour: The Unattainable Text
Raymond Bellour: Analysis in Flames
Laura Mulvey: Death 24x a Second
Mark Parker - Deborah Parker: DVD and the Study of Film
Andrew Klevan - Alex Clayton (eds.): The Language and Style of Film Criticism
Eric Faden: A Manifesto for Critical Media
Miklos Kiss - Thomas van den Berg: Film Studies in Motion
Michael Witt: Taking stock: Two decades of teaching the history, theory, and practice of audiovisual film criticism
Erlend Lavik: The Video Essay: The Future of Academic Film and Television Criticism?
Roland Barthes: The Third Meaning
Thierry Kuntzel: Nostos
Haptická tendence
Christian Keathley: La caméra stylo: Notes on video criticism and cinephilia
Catherine Grant: The Shudder of a Cinephiliac Idea? Videographic Film Studies Practice as Material Thinking
Catherine Grant: Déjà-Viewing? Videographic Experiments in Intertextual Film Studies
Catherine Grant: Star Studies in Transition
Laura U. Marks: The Skin of the Film
Laura Mulvey: Cinematic Gesture: The Ghost in the Machine
Adrian Martin - Cristina Álvarez López: Writing in Images and Sounds
Mediálně-reflexivní tendence
Jay David Bolter - Richard Grusin: Imediace, hypermediace, remediace
Lev Manovich: The Language of New Media
Alexander R. Galloway: The Interface Effect
Jihoon Kim: Between Film, Video, and the Digital: Hybrid Moving Images in the Post-Media Age (úvod)
Kevin B. Lee: De-coding or Re-Encoding?
Jacob T. Swinney: Not Directed by Terrence Malick
Cristina Álvarez López - Adrian Martin: “Twin Peaks: The Return” — Then He Kissed Me
Allison de Fren: WTF IS THAT? The Pre- and Post-Cinematic Tendencies of Paranormal Activity
Jason Mittell: Adaptation's Anomalies
Tomáš Svoboda: Jako z filmu (disertační práce)
Kateřina Svatoňová: Život v obrazech a odchylující se vidění
Jako z filmu je i o životě. Rozhovor s Tomášem Svobodou
Jan Křipač: Jako z filmu (recenze)
Jako z filmu - myšlenková mapa
Adrian Martin - Cristina Álvarez López: Writing in Images and Sounds ►