Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav jazyků a komunikace neslyšících
Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících ACN100212 + ACN300445
9. hodina: 4. 12. 2018
VOP: Zpráva o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování /20. 11. 2015/
VOP: Zpráva o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování /20. 11. 2015/
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Kliknutím na
VOP: Zpráva o šetření ve věci překážek znesnadňujících žákům se sluchovým postižením přístup ke vzdělání a jeho poskytování /20. 11. 2015/
otevřete zdroj.
◄ NUV: metodicka podpora pro ucitele cestiny u zaku se sluchovym postizenim: elektronicka publikace - 1. dil
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
HUDÁKOVÁ, A. Deaf identity, language, communication, culture and rights in the Czech Republic (prezentace, anglicky)
HUDÁKOVÁ, A. Maminko, Vaše miminko neslyší… Až vyroste, bude třeba lékařem nebo lingvistou (prezentace, česky)
HUDÁKOVÁ, A. Milánský kongres: podrobnosti, souvislosti. Info-Zpravodaj. 2012, roč. 20, č. 3, s. 7–10.
NÚV: Metodická podpora k výuce češtiny jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením (v hodině jsme četli 1. kap. el. publikace)
Pristup, metoda, system vzdelavani neslysicich deti (prezentace, A. Hudakova)
Nová metodika zlepší výuku neslyšících (tiskova zprava NUV, 27. 11. 2018)
Nová metodika radí učitelům, jak zlepšit výuku neslyšících (www.novinkz.cz, 27. 11. 2018)
Učitelé mají k dispozici návod, jak učit češtinu neslyšící děti (www.tyden.cz, 27. 11. 2018)
NUV: ukol: metodicka podpora pro ucitele zaku se sluchovym postizenim (prehledne)
NUV: metodicka podpora pro ucitele cestiny u zaku se sluchovym postizenim: elektronicka publikace - 1. dil
CSI: TEMATICKÁ ZPRÁVA - VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM (9. 11. 2017)
NUV: SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ A PODPORA ŠKOL KROK ZA KROKEM. IMPLEMENTACE AKČNÍHO PLÁNU INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ – METODICKÁ PODPORA (APIV A) (podivete se na 4. ukol)
Mono-mono přístup ke vzdělávání neslyšících, vybrané metody (z disertace A. Hudákové)
KOMUNIKAČNÝ SYSTÉM SLUCHOVO POSTIHNUTÝCH A SPÔSOBY PREKONÁVANIA ICH KOMUNIKAČNEJ BARIÉRY (s touto knihou jsme pracovali)
KOMUNIKACE SLUCHOVĚ POSTIŽENÝCH (s touto knihou jsme pracovali)
Mono-Mono: test
Rochesterská metoda, sovětská daktylotická metoda
Antonius Johannes Maria van Uden
Čtení v rámci mateřské reflexivní metody
Bilingvální a bikulturní přístup ke vzdělávání neslyšících
HUDÁKOVÁ, A. De-Sign Bilingual. Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 37. ISSN 0323-0732.
Totální komunikace - text
Totální komunikace - definice
Přehled docházky a splněných úkolů
CSI: TEMATICKÁ ZPRÁVA - VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM (9. 11. 2017) ►