Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Praktické aspekty vzdělávání neslyšících A+B (2019/2020)
  2. 4. hodina: týden od 9. do 15. března 2020 (téma týdne: Prvpopočáteční čtení a psaní: Metoda analyticko-syntetická hlásková/zvuková)
  3. ZAVADILOVÁ, I. VYTVOŘENÍ PORTFOLIA SENZORICKÝCH HER A CVIČENÍ JAKO PODPORA PŘÍPRAVY NA POČÁTEČNÍ ČTENÍ A PSANÍ. DP. Plzeň, ZU, 2013.

ZAVADILOVÁ, I. VYTVOŘENÍ PORTFOLIA SENZORICKÝCH HER A CVIČENÍ JAKO PODPORA PŘÍPRAVY NA POČÁTEČNÍ ČTENÍ A PSANÍ. DP. Plzeň, ZU, 2013.

Completion requirements
Click on ZAVADILOVÁ, I. VYTVOŘENÍ PORTFOLIA SENZORICKÝCH HER A CVIČENÍ JAKO PODPORA PŘÍPRAVY NA POČÁTEČNÍ ČTENÍ A PSANÍ. DP. Plzeň, ZU, 2013. to open the resource.
◄ SIWEK, B. Řeč, lateralita, vizuomotorika a čtení u dětí na počátku školní docházky. Disertační práce. Praha, UK, 2010.
HAVEL, J. Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní (článek z r. 2005) ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle