Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Komunikační přístupy ve vzdělávání neslyšících (2019/2020)
10. hodina: 19. prosince 2019
HUDÁKOVÁ, A. Bilingvismus z pohledu rodičů. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 9, 2001, č. 4, s. 7–9.
HUDÁKOVÁ, A. Bilingvismus z pohledu rodičů. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 9, 2001, č. 4, s. 7–9.
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Kliknutím na
HUDÁKOVÁ, A. Bilingvismus z pohledu rodičů. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 9, 2001, č. 4, s. 7–9.
otevřete zdroj.
◄ "mono-mono" "procvičovací test"
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Sylaby
1. hodina: 3. října 2019
2. hodina: 10. října 2019
3. hodina: 24. října 2019
25. října 2019: Exkurze do MŠ, ZŠ, SŠ pro SP v Praze Radlicích (www.vymolova.cz)
4. hodina: 31. října 2019
11. listopadu 2019: Exkurze do MŠ, ZŠ, SŠ pro SP v Českých Budějovicíh (www.http://www.sluchpostcb.cz/.cz)
5. hodina: 14. listopadu 2019
6. hodina: 21. listopadu 2019
7. hodina: 28. listopadu 2019
8. hodina: 5. prosince 2019
9. hodina: 12. prosince 2019
10. hodina: 19. prosince 2019
11. hodina: 9. ledna 2020
Pohled na hluchotu, přístup ke vzdělávání, metoda...
Postavení češtiny a dalších jazyků ve vzdělávání neslyšících dětí
HUDÁKOVÁ, A. Milánský kongres: podrobnosti, souvislosti. InfoZpravodaj – Magazín informačního centra o hluchotě, 20, 2012, č. 3, s. 7–10. (DÚ na 31. 10. 2019)
Kahoot - jak vytvořit, jak používat
Prezentace Mgr. Andrejska
Časová osa průběhu Milánského kongresu (K. Šimralová, P. Tsarev, T. Valešová)
Milánský kongres: Přehled prohlášení (M. Přikrylová, D. Farkhiullina)
Milánský kongres: Výpisky z článku (E. Wandererová, Z. Barešová, A. Hornychová, A. Martínková)
Milánský kongres: komiks (L. Jechová, A. Derflová, T. Svěráková, M. Stohr) )
Monolingvální-monokulturní přístupy ke vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů
Bilingvální a bikulturní přístupy ke vzdělávání neslyšících dětí, žáků a studentů
"mono-mono" "procvičovací test"
DOSKOČILOVÁ, K. Co je to bilingvismus Kolik řečí umíš? Čeština doma a ve světě. 10, 2-3, 2002. s. 228-234.
Projekt De-Sign Bilingual
HUDÁKOVÁ, A. De-Sign Bilingual. Gong, 44, 2016, č. 10–12, s. 37.
HYNKOVÁ DINGOVÁ, N. Bilingvismus / multilingvismus, roč. 30, zima 2019, č. 134, s. 27-29.
Mateřská reflexivní metoda - čtení
Rochesterská metoda + Sovětská daktylotická metoda
Auditory Verbal Theraphy
Susanne Schmidt Giovannini
Auditory-Oral Education
The Oral Approach and Auditory-Verbal Therapy
NÚV: Metodické podpory (včetně novinky z 11/2019)
Totální komunikace: text (z disertační práce A. Hudákové)
Totální komunikace: definice (z disertační práce A. Hudákové)
Lane, H.: Pod maskou benevolence, s. 124 - 128.
Totální komunikace: myšlenková mapa (Nikola, Eliška a kol.)
Přehled docházky a splněných úkolů
DOSKOČILOVÁ, K. Co je to bilingvismus Kolik řečí umíš? Čeština doma a ve světě. 10, 2-3, 2002. s. 228-234. ►