Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Didaktika francouzštiny I (inovace)
Seminář 4
Žákovské proměnné - společná práce
Žákovské proměnné - společná práce
Требуемые условия завершения
Mark as done
◄ La gestion mentale (inspirace)
Перейти на...
Перейти на...
Oznámení
Oznámení
Úvod
Styles d´enseignement - lecture, activité
Contrat didactique - article déclencheur
Role učitele - dotazník
Odpovědnost učitele - dotazník
Evaluační dotazník (Seminář 1)
Evaluační dotazník (Seminář 2)
Deskriptory pro cizí jazyk studenta učitelství FF UK
Obecné kompetence učitele
Kompetenční model učitelských dovedností (Doubková, Tomek)
Skupinová práce (klasická, expertní skupiny)
Evaluační dotazník (Kompetence učitele, observace)
La gestion mentale (inspirace)
Strategie učení
Styly učení
Evaluační dotazník (Žákovské proměnné)
Motivace - prezentace
Le francais, votre atout
Evaluační dotazník (Motivace)
Další aktéři výuky (Rodiče, stát, vzdělávací instituce)
Pourquoi choisir le francais? (prezentace od IFP)
Evaluační dotazník (Další aktéři výuky)
RVP G
Panorama des méthodologies (cours de Philippe Blanchet)
Komunikativní a akční přístup
Théories d´apprentissage
E-U-R
Vývoj metodologií výuky cizích jazyků
Acquisition et apprentissage
Cíle výuky francouzštiny - prezentace
Cíle podle RVP G a SERR (myšlenková mapa)
Klíčové kompetence - Modelová hodina (Etika a informace)
Vzdělávání je .... (Výukový list Cyril Mooney)
Klíčové kompetence - příručka
Evaluační dotazník (práce s cíly)
Evaluační dotazník (formulace cílů, metoda a metodologie)
Analýza učebnice FLE
Evaluační dotazník (Analýza učebnice FLE)
Strategie učení ►