Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
Startseite
Open course index
Startseite
Kurse
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Pozvánka do ekocentera
Pozvánka
Pozvánka
Abschlussbedingungen
Mark as done
◄ PP Nabídka ekocenter
Direkt zu:
Direkt zu:
Videopřednáška s Prezentací
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Přírodovědná pregramotnost
Otázky k přírodovědné pregramotnosti
PP Nabídka ekocenter
PP Nabídka ekocenter
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Práce s modely
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Modely a rozvíjení přírodovědné gramotnosti - úkoly
Ověřené typy pro rozvoj přírodovědné abstrakce
Úkol distančního studia
Rozvíjení přírodovědné abstrakce a práce s modely
Prostor pro odevzdání úkolů za 25.3. (smysly biokomunikace)
Land art 1.4.
Pozorování a experiment s předškolním dětmi
Mickoncepty a prekoncepty v přírodovědném vzdělávání
Chybovost v knížkách a filmech o přírodě pro děti
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Karvinské moře - video z
Podklady ke studiu
Dopis s úkolem
Jak řádně citovat
Výroba z přírodních materiálů
Video hodnocení land art studentek
Přírodovědný jazyk
"Dobré" otázky
Koncept "dobrých" otázek
Přírodovědný jazyk v mateřské škole pdf Poradce ředitelky MŠ
Videopřednáška Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Odevzdávání úkolů k tématu hodnocení přírodovědných aktivit
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti ►