Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Pozvánka do ekocentera
Pozvánka
Pozvánka
Abschlussbedingungen
Mark as done
◄ PP Nabídka ekocenter
Direkt zu:
Direkt zu:
Videopřednáška s Prezentací
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Přírodovědná pregramotnost
Otázky k přírodovědné pregramotnosti
PP Nabídka ekocenter
PP Nabídka ekocenter
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Práce s modely
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Modely a rozvíjení přírodovědné gramotnosti - úkoly
Ověřené typy pro rozvoj přírodovědné abstrakce
Úkol distančního studia
Rozvíjení přírodovědné abstrakce a práce s modely
Prostor pro odevzdání úkolů za 25.3. (smysly biokomunikace)
Land art 1.4.
Pozorování a experiment s předškolním dětmi
Mickoncepty a prekoncepty v přírodovědném vzdělávání
Chybovost v knížkách a filmech o přírodě pro děti
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Karvinské moře - video z
Podklady ke studiu
Dopis s úkolem
Jak řádně citovat
Výroba z přírodních materiálů
Video hodnocení land art studentek
Přírodovědný jazyk
"Dobré" otázky
Koncept "dobrých" otázek
Přírodovědný jazyk v mateřské škole pdf Poradce ředitelky MŠ
Videopřednáška Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Odevzdávání úkolů k tématu hodnocení přírodovědných aktivit
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti ►