Перейти к основному содержанию
DL 1
  • В начало
  • Календарь
  • More
Русский ‎(ru)‎
Русский ‎(ru)‎ Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало Календарь
Развернуть всё Свернуть всё
  1. Výtvarná kultura a výchova I.
  2. Topic 6
  3. Zpátky do školy

Zpátky do školy

Требуемые условия завершения

Cvičení 8

Vzpomeňte si na naši společnou návštěvu Veletržního paláce a na výstavu, kterou jste si tehdy vybrali jako svůj hlavní program. Alberto Giacometti, Milan Grygar, Josef Bolf. Co vám dnes, s odstupem času, připadá u vybraného umělce nejdůležitější? Co je podle vás klíčem k pochopení jeho díla?

Otázka 8 

Představte si, že máte připravit, dejme tomu pro žáky čtvrté nebo páté třídy ZŠ, hodinu/dvouhodinu výtvarné výchovy věnovanou vašemu autorovi a jeho dílu.
 
Jak byste ho žákům představili?
Co je podle vás klíčem k pochopení jeho díla? Použijte další dostupné zdroje a materiály k obohacení informací o autorovi, které máte k dispozici. 

Vyberte si konkrétní dílo, jehož snímek máte k dispozici a které bude pro vás východiskem k představení autora.
Promyslete a zvolte kontexty, v nichž byste dílo představili - nemusí být jen z oblasti výtvarného umění, může jít o literární souvislost, historii, vědecké poznání, jiné umělecké obory (hudba, divadlo).
Navrhněte činnost, která by žákům umožnila vyzkoušet si jeho autorský přístup, třeba jen zčásti. Nemusí nutně vést k vytvoření výtvarných prací, výstupem může být i společná akce; žáci mohou pracovat ve dvojicích nebo ve skupinách; můžete použít technické prostředky: mobil, počítač, dataprojektor, interaktivní tabuli, internet, atd. 

Svůj návrh jednoduše popište, pokuste se postihnout všechny naznačené body. Nemusí jít o úplnou "přípravu na výuku", přemýšlejte svobodně  a tvořivě. 

◄ Intelektuální nepohodlí
Pracovní list s otázkami ►
Contact site support
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Скачать мобильное приложение
Powered by Moodle