Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika oborová ZŠ II OPNX1O102A
11 Argumenty v debatách a stadia morálního usuzování
Davidovo dilema
Davidovo dilema
Klikněte na odkaz
Davidovo dilema.docx
pro zobrazení souboru.
◄ Vývoj morálního usuzování
Přejít na...
Přejít na...
Požadavky ke zkoušce
Problémy s naplněním výstupů oblasti Člověk ve společnosti
Průřezová témata pro ZŠ
Příprava na vyučovací hodinu
Kladení otázek ve výuce
PL Efektivní předávání informací
Ukázka organizační schéma
PL Úlohy k výstupům Člověk jako jedinec
Komentované úlohy k výstupům okruhu Člověk jako jedinec
Sociální skupiny
Rovnost - ztroskotání
Sociální skupiny II
Média - továrna na přesnídávky
Sociální skupiny III
Přistěhovalec z Kurdistánu
Sociální nerovnosti
Práce s aktualitami
Osobní hodnoty I
Osobní hodnoty II
Coming out
Rovnost - gender
Formuláře reflexe praxe
V čem byla pro mě praxe výzvou?
Metodika práce s kontroverzními tématy
Vývoj morálního usuzování
Co, myslíte, jak by se měl David rozhodnout?
Co, myslíte, jak by se měl David rozhodnout? ►