Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Obhajoby ročníkových prací
Obhajoby únor 2025
Rosalie Malinská
Rosalie Malinská
Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку
ročníková práce - Rosalie Malinská final.pdf
, чтобы просмотреть файл.
◄ Obhajoby
Перейти на...
Перейти на...
Novinky
Okruhy témat k ročníkovým pracem (náměty a školitelé)
Obhajoby
Jan Papírník
Alena KOKRDOVÁ
Kateřina Mikutová
Daniel Ševčík
Kamila Výborná
Jakub Tesárek
Anna Hodíková
Viola Bláhová
Dorota Tučková
Eva Vrbová
Alena Kokrdová
Klára Müllerová
Leticie Kochová: Komparace rozhlasových inscenací Wildovy Salome z hlediska rozhlasovosti
Julie Marečková: Tváří k lidu: Tvoření vespolnosti mezi knězem a věřícími při mši svaté
Matěj Bureš: Hamlet dnešní doby: Komparativní analýza novodobých inscenací hry Hamlet
Anna Houžvičková: Problematika současného inscenování Topolovy Kočky na kolejích
Varvara Lavrenteva: Propagandistická romantizace války ve hře Konstantina Simonova Ruští lidé
Magdalena Jirků: Vladimír Vodička jako ředitel Divadla Na zábradlí (1958-1991)
Teodor Pazderka: Exil Ensemble
Viktória Šupšaková: Petr Zelenka - Job Interviews
Nicole Tisotová: Ticho a nedýchat. Genderové násilí v dramatu Dealeři fyzické lásky od Anny Saavedry
Klára Urbanová: Ženské postavy v inscenaci Orestes in Mosul: Klytaiméstra a Athéna
Petra Špejtková: Performativita sokolského hnutí Slavnost svěcení praporu Sokola Pražského
Jana Cihlářová: Tantehorse: Light In The Darkness
Anika Menclová: Cenzura činoherní dramaturgie za nacistické okupace
Kristýna Sulková: CHLÉB, DIVADLO A (VIDEO)HRY aneb jak se divadlo projevuje ve hrách a jak je ovlivnilo
Klára Kačurová: Blahoslav Uhlár a jeho manifesty
Barbora Mlchová: „We were off to fight the Hun“ Odraz první a druhé světové války v kanadské dramatice
Magdalena Beranová: Teatralita výsměchu v bohemikální mši biskupa Neviňátek
Anna Horynová: Dobyvatelé (Jiří Voskovec)
Regina Matejová: Úsvit mýtu na súmraku ríše (analýza tém a motívov v inscenácii Mojmír II. alebo Súmrak ríše)
Aneta Schmidtová: Performativita emocionálních komunit a její využití ke kompenzaci emocionální frustrace (Na příkladu středověké kapituly v období svátků bláznů)
Hedvika Bauerová: Fenomén historické reenakce mezi divadlem a historií
Barbora Schneiderová: Proměny Letní Letné – Mezinárodního festivalu nového cirkusu a divadla
Veronika Macková: Analýza inscenace Homo Faber Činoherního studia Ústí nad Labem
Eliška Pelková: Pohádkový text pro divadlo a jeho možnosti podpory psychologického vývoje dítěte Psychologický výklad dramatu Pták Ohnivák
Johana Jurášová: Nemravnost komedie mravů Požadavky kladené na dramaturgii Prozatímního divadla formulované v časopise Osvěta a v Národních listech
Jana Nechvátalová: Inspirace filmem v inscenaci Podivné odpoledne dr. Zvonka Burkeho v Činoherním klubu
Kateřina Zamazalová: Hadar Galron: Mikve (Kritický ohlas v České republice)
Katarína Ballová: Využitie masky pri slávnostiach v antickom Ríme
Klára Metge: Divadlo a kýč: Čarodějky ze Salemu v Divadle na Vinohradech
Adéla Prášilová: Komparace ohlasů na světovou a českou premiéru Larga desolata
Tereza Dolinová: Přehled inscenování současných skandinávských dramat a podpory skandinávské kultury na našem území od roku 1990 do současnosti
Veronika Holečková: Analýza prvků vytvářejících atmosféru strachu v inscenaci Žena v černém
Renata Kotápišová: Vizuální stránka Léblova Racka v Divadle Na zábradlí
Natálie Klimová: Lagronová Nebeský
Tereza Horňáková: Kříž u potoka – od románu k dramatizaci a inscenaci
Kateřina Korychová: Masopust v Roztokách u Prahy
Kristýna Mazánková: Inscenace Vojcek v Divadle na Vinohradech
Ivana Hlubinová: Peter Pavlac a jeho dramatizácia románu Jána Roznera Sedem dní do pohrebu
Aneta Borková: Anděl - Duda Paiva
Jitka Prokopová: Prague Shakespeare Company: etablování profesionálního anglicky mluvícího divadla v Praze
Tomáš Blatný: Umělecké tlumočení divadla do znakového jazyka (Možnosti, problémy a realizace)
Michaela Bartošková: Jak si hrají poutníci (Ludičnost svatojakubské cesty)
Bára Spudilová: Komparace inscenace Frankenstein Dannyho Boylea s románem Mary Shelley a dramatizací Nicka Deara
Anežka Bednářová: Slavnost kladení základního kamene k Národnímu divadlu a její význam v dobovém kontextu
Aneta Borková: Anděl - Duda Paiva
Lukáš Černý: Režijně-herecká estetika Franka Castorfa
Karolína Pösingerová: Britské techniky herectví (Nejpoužívanější současné techniky herectví)
Kristýna Kozlová: Jecelín a jeho inscenace Pták Ohnivák a lišák Zorro před Otáčivým hledištěm
Kristýna Matolínová: Zmapování činnosti souboru Vrata v kontextu doby
Tereza Marková: SÓLO pantomima Radima Vizváry (Od Pierota ke konceptuální show)
Barbora Pokorná: Osudy a okolnosti uvádění Macháčkovy Bílé nemoci v Národním divadle
Zdeňka Valečková: Zakódované torzo Krále Leara aneb Mluviti divadlem
Anna Prstková: Divadelní vidění Vasilije Kandinského v almanachu výtvarné skupiny Modrý jezdec
Veronika Pacasová: Osobnost Pavla Nebeského
Eliška Šolcová: Faidra Hippolytovi aneb Listy heroin – šest antických hrdinek pro současné jeviště
Zuzana Plecitá: Současná divadelní recenze v denním tisku
Zuzana Plecitá: příloha k ročníkové práci
Petra Čechmánková: Titulky v divadle
Nicola Škvarová: Divadlo, které se nekoná a přece se koná. Inscenace Filmmakeři v kontextu divadla pro mládež v České republice
Bára Truksová: Ivan Liška – umělecký šéf Bayerisches Staatsballett
Veronika Hlavatá: Divadelní spolek Hálek v Nymburce mezi lety 1926 – 1936
Anita Ešpandrová: Pražské loutkářské postupové přehlídky v letech 1987 až 1993
Vanda Zaplatílková Hutařová - Malé divadlo kjógenu - OBHÁJENO
Barbora Kunstovná - Překlad divadelní hry Helmuta Rychtara a lužickosrbský divadelní kontext - OBHÁJENO
Lukáš Křížek: BIBLIOGRAFIE: ZDENĚK HOŘÍNEK - (OBHÁJENO)
Nicol Hrabovská: AUTOBIOGRAFICKÉ MOTIVY V DÍLE VÁCLAVA HAVLA SE ZAMĚŘENÍM NA POSTAVY LEOPOLDA KOPŘIVY A VILÉMA RIEGERA - (NEOBHÁJENO)
Anna Cvrčková: Rozbor hudební složky inscenace Našich Furiantů Miroslava Macháčka - (OBHÁJENO)
Petr Pavlíček: Příběhy obyčejného šílenství, adaptace divadelní hry do filmového scénáře - (OBHÁJENO)
Lucie Chocholoušová: Politika nebo divadlo? Spojitost divadelních her a politických projevů Václava Havla - (OBHÁJENO)
Eliška Seveldová: Ochotnické divadlo v Pasekách nad Jizerou – soupis her od počátků do 50. let 20. století - (OBHÁJENO)
Petr Dlouhý: Pražský Fringe Festival (OBHÁJENO)
Jitka Jirsová: Cabaret (OBHÁJENO)
Vanda Zaplatílková-Hutařová: Bůh masakru (NEOBHÁJENO)
Alice Exnerová: Proměny Anny Letenské (OBHÁJENO)
Zuzana Vašáková: Zámecké barokní divadlo v Českém Krumlově (OBHÁJENO)
Magdalena Pártlová: Jařabova Osamělá srdce (OBHÁJENO)
Tomáš Urbánek - Dismanův rozhlasový soubor (OBHÁJENO)
Markéta Vlková - Improliga (OBHÁJENO)
Lenka Smrčková: N. V. Gogol: Hráči - inscenace Činoherního klubu a Divadla v Dlouhé (OBHÁJENO)
Miloslav Šefčík - Jardin Art Performance Jana Karpíška (OBHÁJENO)
Simona Koudelková: Ivan Trojan - OBHÁJENO
Pavlína Svobodová: Odpad, město, smrt (Analýza scénáře inscenace Dušana D. Pařízka v Divadle Komedie) - NEOBHÁJENO
Markéta Horká: SAM – Katharina Schmitt - NEOBHÁJENO
Simona Kuncová: Tairov v Praze - OBHÁJENO
Jan Papírník ►