Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika latinského jazyka
Materiály pro studenty učitelství
Učitelská portfolia na FF UK
Učitelská portfolia na FF UK
Požadavky na absolvování
Klikněte na odkaz
Portfolia_manuál FF UK_2021.pdf
pro zobrazení souboru.
◄ Úvodní zamyšlení
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Learning Latin with Dyslexia
Dislessia e lingue classiche
Reading Dyslexia
Latin and a Dyslexic Student
Úvodní zamyšlení
Sebehodnotící deskriptory
proč učit/se učit latinu
Latinu už děti neznají. V životě by jim ale hodně pomohla, míní odbornice
Umět latinsky se hodí i v praktickém životě
Latin Makes a Comeback
Češi jsou barbaři, zlobí se lingvista. Budeme opět sekat latinu?
Švýcaři o latině
Proč je latina stále živá aneb Jak je důležité znáti latinu
M. Vaníková: Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti
Nechutová: Význam latiny by se neměl hájit prvoplánovitou užitečností
Structural Linguistics and Latin Teaching
In Search of the Benefits of Learning Latin
Význam římské literatury
Výuka latiny v českých zemích (Vaníková)
Konec latiny na českých gymnáziích?
Stanislav Sousedík: K obsahovému zaměření našich církevních gymnázií
Současný stav výuky latiny v ČR
Latin in the 21st Century
Kdo zná antiku, lépe se baví dneškem, myslí si nakladatel Ondřej Cikán
Latina v Evropě a ve světě
Tereza Matějčková: Jak lidem klesá inteligence
Dotazník pro učitele latiny
RVP G 2007
Latina dle doporučení VUP
Sylabus k latině - Schola Europaea
ŠVP Akademického gymnázia
Návrhy textů k průřezovým tématům RVP
Společný evropský rámec pro jazyky
Latein Kulturzeit extra "O Tempora!" - příspěvek k interkulturní výuce
Cíle výuky latiny na příkladu Arcibiskupského gymnázia v Praze
Cíle výuky latiny na příkladu Gymnázia Arabská
What Are We Teaching These Kids? Using Tacitus’ Germania to Cultivate Humanity in the Latin Classroom
Come (non) si insegna il latino
Čepelák, J.: LLPSI: Nástin metody pro výuku začátečníků
Metoda Assimil
"Total Physical Response" a latina
Comenius und der heutige Lateinunterricht
Caesar - Martin Pohl
The 3 Methods of Teaching Latin
Metody výuky jazyka
Alternativní metody výuky jazyka
Richard A. LaFleur: METHODS AND MATERIALS FOR TEACHING LATIN
Instrukce k analýze učebnic
Lenka Jedličková: Úskalí a přednosti jednotlivých latinských učebnic
Imperfektum a perfektum ve školní výuce
Libri discipulorum I
Libri discipulorum II
Učebnice Assimil
Mouchová, B.: Učebnice latiny Hanse H. Orberga po půl století existence
Kuťáková, E.: Nad novou polskou učebnicí latiny: Stanislaw Wilczyňski - Ewa Pobiedziňska - Anna Jaworska, Porta Latina. Warszawa 2005
Lenka Jedličková: Metodické poznámky k 1. lekci učebnice Familia Romana
Hermeneumata Pseudodositheana
Římské reálie v učebnicích H. H. Orberga
Klasické vzdělání a rozvoj osobnosti
Formal Linguistics and the Teaching of Latin: Theoretical and Applied Perspectives in Comparative Grammar
Reading Latin as Latin. Some Difficulties and Some Devices
Read Like a Roman: Teaching Students to Read in Latin Word Order
Osvojování druhého jazyka
Nexus utiles Carolinae
Nexus utiles
Sebehodnotící deskriptory ►