Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Didaktika ZŠ I 17aOPNX2O101Ax01
8 Hodnocení naplnění cílů, zadání seminární práce
Rozdělení témat do dvojic
Rozdělení témat do dvojic
Požadavky na absolvování
Klikněte na odkaz
Rozdělení témat do dvojic.xlsx
pro zobrazení souboru.
◄ Já a společnost: didaktická analýza
Přejít na...
Přejít na...
Diskuse Jak učit občanku?
Cíle výchovy k občanství
Cíle výchovy k občanství
PL charakteristiky demokracie
Charakteristiky demokracie
Co má správný občan?
Různá pojetí občanství A. Ross
Model didaktické znalosti oboru
Role učitele v diskusích v hodinách OV
Role učitele OV
Kontrola kulturní zátěže
Kontrola kulturní zátěže
Podněty z diskuse k roli učitele
16:55 Výběr nejrizikovější zátěže
18:30 Výběr nejrizikovější zátěže (kopie)
RVP ZV str. 58 Výchova k občanství
16:55 Člověk ve společnosti: výběr očekávaného výstupu
16:55 Obsah učiva k naplnění očekávaného výstupu
18:30 Člověk ve společnosti: výběr očekávaného výstupu (kopie)
18:30 Obsah učiva k naplnění očekávaného výstupu (kopie)
K 1. výstupu účel státních symbolů generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět.
Ke 2. výstupu rozdíl vlastenectví a nacionalismus generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 3. výstupu vandalské chování generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Ke 4. výstupu nabídka kulturních institucí generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 5. výstupu mediální informace generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 6. výstupu význam solidarity generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 7. výstupu komunikace generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
K 8. výstupu tolerance ke kulturním odlišnostem generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie) (kopie)
K 9. výstupu xenofobní projevy generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie) (kopie)
K 10. výstupu přínos spolupráce generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Ke zvolenému výstupu generujte pojmy (odborné i každodenní zkušenosti), kterým by žáci měli porozumět. (kopie)
Pojmy a vztahy
Struktura obsahu učiva
J. Bruner Struktura obsahu učiva
Ukázka didaktická analýza Stát a právo
Zadání očekávaných výstupů pro ZŠ
Zadání didaktická analýza Stát a právo
Didaktická analýza I. část
16:55 Výběr očekávaných výstupů Občan a stát
18:30 Výběr očekávaných výstupů Občan a stát (kopie)
Aktuální verze: Didaktická analýza I. a II. část
A. Zdařilý nákup?
B. Nemyslím jen na sebe
C. V ulicích města
D. Jsem Čech
E. Dobrá brigáda?
16:55 Výběr úloh A - E
18:30 Výběr úloh A - E (kopie)
Politika do školy patří
Výuka demokracie
Život v demokracii
Úlohy k výstupům RVP a metodické komentáře
16:55 Rozpis termínů mikrovyučování
18:30 Rozpis termínů mikrovyučování (kopie)
Metody a formy práce ve výuce
Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů
Politika M. Rozsypal
Politika M. Rozsypal PL
Politika M. Rozsypal metodika
Tipy na on line výuku
Metodika o korupci
Legislativní proces
Ústavní systém
Meze politické účinnosti
Aktivita autoritářský a demokratický systém
Hodnocení
Já a společnost přehled okruhů a výstupů
Stereotypy ukázka didaktické analýzy
Já a společnost zadání didaktické analýzy
Rozdělení témat Já a společnost
Já a společnost: didaktická analýza
Formulář kriteriálního hodnocení
Kriteriální hodnocení didaktické analýzy a návrhu aktivity 16:15
Kriteriální hodnocení didaktické analýzy a návrhu aktivity 18:05
A. Kučáková, M. Závodský
Zájmové a nátlakové skupiny
Schéma politický systém
PL prosazení politických zájmů
Mgr. T. Bederka: Jak učit o EU
Formulář kriteriálního hodnocení ►