Dittmar, M., Abbot‐Smith, K., Lieven, E., & Tomasello, M. (2008). German children’s comprehension of word order and case marking in causative sentences.
Požadavky na absolvování
Přečtěte si prosím poslední odstavec teoretické části na str. 1154 (In the current study, we investigated German children’s understanding of word order and case marking cues in transitive sentences…), část "Study 2" a část "Study 3" a odpovězte na následující otázky. Odpovědi pošlete prosím do 14. 3. 15:00 na naše emaily. Děkuji.
1) Jak se od sebe lišily podmínky, podle nichž byly vytvářeny věty v experimentu? Jaká slovesa a aktanty byly použity? (na základě druhé studie)
2) V jakých podmínkách a v jakém věku byla úspěšnost v porozumění větám statisticky významně odlišná od náhody ve třetí studii? (využijte obrázek č. 3)
Klikněte na odkaz dittmarabbotsmith08.pdf pro zobrazení souboru.