Podklady ke studiu
Требуемые условия завершения
Vážené studentky, studenti,
zdá se, že se opatření vlády o zrušení výuky hned tak nezmění. Začínáme se v nové situaci všichni lépe orientovat. Mým a Vašim úkolem je nyní dokončit semestr včas. Mám radost z toho, že na tom také usilovně pracujete. V létě bude na fakultě příšerné horko.
Dalším tématem je didaktická zásada všemi smysly a její propojení s teorií biokomunikací.
Vašim úkolem je prostudovat materiály (pdf naleznete v moodlu).
A odevzdat do 30.3.2020 15 h opět v moodle.
Úkoly:
- Kdo označoval poskytování podnětů pro všechny smysly jako „zlaté pravidlo“?
- Uveďte příklad, kdy hrozí v MŠ riziko poškození smyslů. Ideálně jiná než jsou uvedená v textu.
- Uveďte příklad toho, jak působí skryté kurikulum. Ideálně jiný než je uvedený v textu.
- Proč je ve třídě s předškoláky většinou velký kluk?
- Sáhněte si na temeno hlavy. Napište, zda by vám byl tento dotek od cizí osoby příjemný nebo ne.
- Najděte příklad dítěte, které má v dětském kolektivu problémy, protože mu nefunguje některý smysl dobře? Popište.
- Vytipujte nějaký pro předškoláky konejšivý signál.
Zdraví Kateřina Jančaříková
Нажмите на ссылку Všemi smysly, Základy biokomunikace.pdf, чтобы просмотреть файл.