• V kruhovém ringu soutěží vždy dvojice robotů, kteří se snaží vytlačit jeden druhého mimo ring. 
  • Pokud se jeden z robotů dotkne jakoukoli svou částí plochy mimo ring, prohrává. To platí i v případě, když z robota odpadne jakákoliv část a ta následně bude protivníkem vytlačena nebo se sama dotkne plochy mimo ring. 
  • Od okamžiku, kdy soutěžící robota odstartuje, se jej nikdo nesmí dotýkat ani jakkoli zasahovat do jeho činnosti, a to až do ukončení zápasu. 
  • Robot se vlastní silou může libovolně otáčet či převracet, může se také rozdělit na několik samostatných částí. 
  • Robot nesmí nic vrhat nebo střílet a nesmí používat žádné prostředky pro znemožnění pohybu soupeře. Zvedat soupeře není povoleno. 
  • Robot musí být v neustálém kontaktu s ringem. V případě rozdělení robota musí v každém okamžiku být v kontaktu s ringem alespoň jedna část robota.
  • Je zakázáno použít prostředky k přichycení robota k ringu.
  • Ring, na kterém roboti soutěží, je plochý disk o průměru nejméně 50 cm. Základní povrch ringu je matně černý, okraje ringu jsou leskle bílé o šířce 2,5 cm. Povrch ringu je jednolitý a neobsahuje žádné předěly nebo vyvýšeniny, které mohou ovlivnit pohyby robota. 
  • Před zápasem jsou roboti umístěni do ringu za startovní čáry. Startovní čáry jsou dvě rovnoběžné pomyslné přímky. Každá z nich je ve vzdálenosti 10 cm od středu ringu.
  • Při prvním zápase v daném kole rozhodne o pořadí umístění robotů los, v dalších zápasech umisťuje jako první vítěz předchozího zápasu (v případě remízy opět los). 
  • Po umístění robota není přípustná další manipulace, změna konfigurace (softwarová ani hardwarová) a robotovi nesmějí být předávány žádné informace. 
  • Na pokyn rozhodčího soutěžící odstartují roboty. Odstartování je možné provést lokálně i dálkově, následně během zápasu již není povoleno žádné spojení. 
  • Robot musí vyčkat alespoň 5 s, než se po odstartování začne pohybovat. Během této doby musejí lidé opustit vyznačený prostor kolem hřiště.