Tematické okruhy ke zkoušce z plavání 

A. Teorie
1) Význam, úkoly a cíle plavání
2) Rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program – plavecké výuky (klíčové kompetence, očekávané výstupy, učivo)
3) Vliv plaveckého výcviku na rozvoj jednotlivých klíčových kompetencí
4) Etapy plavecké přípravy  - didaktické aspekty výuky, metody výuky, organizační formy, využití her v plavecké výuce, bezpečnostní hlediska při výuce, plavecké pomůcky, nácvik plaveckých pohybů a dovedností
5) Metodická a didaktická hlediska plavecké výuky dětí mladšího školního věku
6) Legislativa povinné plavecké výuky dětí na 1. stupni ZŠ
7) Pohybové schopnosti a jejich rozvoj v plavání
B. Metodika
Popis vybraného plaveckého způsobu – motýlek, znak prsa a kraul včetně startovního skoku a jednotlivých obrátek (technika, biomechanické zákonitosti provedení, metodika nácviku, průpravná cvičení)

Naposledy změněno: čtvrtek, 2. dubna 2020, 19.26