Praktický úkol
Требуемые условия завершения
Všímejte si při svých pobytech na praxích toho, jak žáci píšou.
Srovnejte výkony žáků v psaní jednotlivých ročníků. Jak se mění písmo s věkem?
Proveďte rozhovor s učitelem na 1. stupni, jak on vidí rozvoj psaní u žáků a kde vidí největší problém v tom, jak dnes žáci píšou. Co považuje za mírný problém v psaní a co za závažný.
Zkuste se ho zeptat, jaké lze používat pomůcky pro podporu správného úchopu tužky, pro rozvoj grafomotoriky a psaní.
Seznamte se s psaním Comenia Script nebo jiným nespojitým psaním. Jaké má výhody a jaké nevýhody?
Jak se dá kompenzovat problém v psaní?
Od kdy byste např. doporučili žáku s těžkou dysgrafií psát na počítači? Které úkoly?
Ve kterých předmětech a oblastech výuky bude mít dysgrafik problém?
Последнее изменение: среда, 4 декабря 2019, 11:17