Náměty pro praxi ve škole

Podívejte se při praxích na škole na metodické materiály, učebnice, pracovní listy pro dyslektiky, dále na pomůcky, které školy využívají, seznamte se s jejich použitím (u kterého dítěte, v které části učiva, jak se pracuje s pomůckou).

Proveďte rozhovor s výchovným poradcem, dyslektickým asistentem na téma pomoci žákům s dyslexií/dysortografií.

Zeptejte se učitelů, jak k žákům s dyslexií/dysortografií přistupují.

Zeptejte se učitele, kde vidí že mají žáci s dyslexií/dysortografií v jeho předmětu největší problémy.

Seznamte se se zprávou z PPP konkrétního žáka (mlčenlivost).

Seznamte se se žákovskou knížkou žáka s dyslexií, všímejte si hodnocení čtení…

Zeptejte se učitele, jakou literaturu žákům s dyslexií/dysortografií doporučuje, zda také pracuje se zvukovými či obrazovými učebnicemi (CD, DVD).

Naposledy změněno: středa, 4. prosince 2019, 11.14