Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Seminář k morfologii češtiny
17.3. Nefixní hranice jazyka
Volnost v jazyce
Volnost v jazyce
Zpět
jazyková kompetence
jazyková kompetence - jazykový potenciál, schopnost užívat jazyk (ideální).
»
Volnost v jazyce
◄ 2. VERZE_domácí úkol_esej
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Korpus SyD
poznámky ze semináře
P. Sgall - Volnost jako univerzální vlastnost jazyka (ČUS, 3, 2001, s. 49–57)
Dotazy k textu P. Sgalla
Esej k textu P. Sgalla Volnost jako univerzální vlastnost jazyka
2. VERZE_domácí úkol_esej
2. VERZE_domácí úkol_esej
ESEJ
SLOVNÍ DRUHY
SLOVNÍ DRUHY_otázky k textu
SLOVNÍ DRUHY_otázky k textu
K tématu SLOVNÍ DRUHY vytvořte definice pro následující pojmy
Video_přehled slovních druhů_
Dotazy
Komárkův model s příklady
Poldauf, I. Vyjadřování kvantity v češtině. SaS 18, 1957, 71–85.
Text k diskusi v semináři
Otázky k textu
Otázky k textu s řešením
KVANTIFIKACE
OTÁZKY K TEXTU
Otázky k textu + odpovědi
Text_ADJEKTIVA
Otázky k textu
Otázky k textu + odpovědi
TEXT K PROSTUDOVÁNÍ
OTÁZKY K TEXTU
Odpovědi k textu
TEXT PŘEDLOŽKY
Otázky k textu
Odpovědi k textu
Text_PARTIKULE
PARTIKULE_otázky k textu
PARTIKULE_Odpovědi k textu
SEKUNDÁRNÍ PŘEDLOŽKY
Kroupová_SEKUNDÁRNÍ PŘEDLOŽKY_text
Otázky k textu_SEKUNDÁRNÍ PŘEDLOŽKY
SEKUNDÁRNÍ PŘEDLOŽKY
OTÁZKY
2. VERZE_domácí úkol_esej ►