Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil
Ouvrir l'index du cours
Accueil
Cours
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Généralités
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Recherche (forums)
Recherche (forums)
(Aucune annonce n'a encore été publiée)
Aller à…
Aller à…
Videopřednáška s Prezentací
Didaktické zásady
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
AKTIVITY SE SERPENTÝNKOU : AKTIVITY ZA POMOCI ZVÍŘAT PRO ROZVOJ PŘÍRODOVĚDNÉ GRAMOTNOSTI V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Vyučování za pomoci malých živočichů
Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání (pouze odkaz na prodejce)
Piagetovy pokusy
Piagetovy experimenty
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady - tabulka
Koncept, prekoncept a miskoncept v "Badatelské činnosti na školní zahradě"
Environmentální senzitivita na Enviwiki
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Práce s modely
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Podklady ke studiu
Výroba z přírodních materiálů
Land art
Přírodovědecký jazyk
Sbírky přírodnin v MŠ
NEPOVINNÉ Metody sběru, preparace a uchovávání přírodnin pro výukové sbírky ve škole
Učíme se venku - projekt
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Nepovinné. Ekonaratologie
Otázky k přírodovědné pregramotnosti
Jak řádně citovat
Chybovost v knížkách a filmech o přírodě pro děti
"Dobré" otázky
Koncepty a miskoncepty v přírodovědném vzdělávání
Využití živých organismů pro realizaci EVVO a podporu přírodovědné gramotnosti
Přírodní školní zahrady
"Dobré" otázky
Videopřednáška Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Miskoncept
Myšlenková mapa na modelový organismu
"Dobré" otázky
Piagetovy experimenty
Test III
Videopřednáška s Prezentací ►