Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra českého jazyka
Kognitivni lingvistika
Úvod
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Prohledat fóra
Prohledat fóra
(Dosud nebyla vložena žádná oznámení.)
Přejít na...
Přejít na...
Kognitivní paradigma
O fragmentech „přirozeného“ obrazu světa v češtině aneb dobrodružství kognitivní lingvistiky
Krámský, David (ed.) Kognitivní věda dnes a zítra
Radek Ocelák: Co je kognitivní a jak
Metafora vs. metonymie
Metafora v kognitivních procesech a ve vědeckých textech
METAFORY V JAZYCE I MYSLI: V ČESKU MÁME Z LÁSKY ZLOMENÁ SRDCE A V LAOSU JÁTRA
Somatické frazémy
Lingvistika mysli a těla
K současnému stavu slovenské frazeologie
Co lze „vyčíst z ruky” aneb somatické frazémy v proměnách času
otázky k článkům
Tělo a tělesnost v jazyce Janečka
Jazykový relativismus
Jazyk a kultura: Sapir, Whorf – Sapir-Whorfova hypotéza
Kolik výrazů mají Eskymáci doopravdy pro sníh?
Jak to je ve skutečnosti s Eskymáky? Mají opravdu několik názvů pro sníh?
jazykový relativismus Janečka
Kognitivní vs. generativní gramatika
Osobnost: Ray S. Jackendof
Noam Chomsky, nejznámější žijící lingvista, slaví devadesátiny
Jaroslav Peregrin o knize Kennetha B. I. Holmqvista
Využití kognitivního přístupu ve výuce
Pacovská a kol.: Jazykové stereotypy z prostředí školy
Zmatky, nejasnosti, absurdity. Jaké jsou tři největší problémy státních maturit
Český jazyk, komunikační a slohová výchova
kognitivní přístup ve výuce_sumarizace
Kognitivní paradigma ►