Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Otevřít indexu kurzu
Titulní stránka
Kurzy
Filozofická fakulta
Ústav českého jazyka a teorie komunikace
Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
Úvod
Oznámení
Oznámení
Novinky a oznámení
Prohledat fóra
Prohledat fóra
(Dosud nebyla vložena žádná oznámení.)
Přejít na...
Přejít na...
CHILDES
Prezentace Practical introduction in creating and analyzing child language transcripts and using the CHILDES databases
Otázky k článku Determinants of acquisition order in whquestions: re-evaluating the role of caregiver speech
Prezentace Poznámky k přepisům
Otázky k textu Assessing the impact of conversational overlap in content on child language growth
Prezentace k tématu Experimentální metody sledování předřečového vývoje
Video k článku Saffran, Aslin and Newport (1996): 8-month statistical learning o statistical probability of syllables
Článek From syllables to syntax: Multilevel statistical learning by 12‐month‐old infants
Otázky k článku Saffran, Willson (2003): From Syllables to Syntax: Multilevel Statistical Learning by 12-Month-Old Infants
Dotazy k článku Safran, Wilson (2003)
Otázky k článku Bergelson, Swingley (2012): At 6–9 months, human infants know the meanings of many common nouns
Dotazy k článku Bergelson, Swingley (2012)
Prezentace - produkce slov a vět a porozumění slovům a větám.
Dittmar, M., Abbot‐Smith, K., Lieven, E., & Tomasello, M. (2008). German children’s comprehension of word order and case marking in causative sentences.
Smolík (2015): Word order and information structure in Czech 3- and 4-year-olds’ comprehension
Acquiring basic word order: Evidence for data-driven learning of syntactic structure
Otázky k článku Akhtar (1999)
Frizelle & Fletcher (2015): The Role of Memory in Processing Relative Clauses in Children With Specific Language Impairment
Klem, M., Melby‐Lervåg, M., Hagtvet, B., Lyster, S. A. H., Gustafsson, J. E., & Hulme, C. (2015). Sentence repetition is a measure of children's language skills rather than working memory limitations
Prezentace z 28. 4. 2020
Catts, H. W., Adlof, S. M., & Weismer, S. E. (2006). Language deficits in poor comprehenders: A case for the simple view of reading.
Koymen, Tomasello (2018): Children’s meta-talk in their collaborative decision making with peers
CHILDES ►