Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Didaktika IV
  2. Communicative Language Teaching
  3. Observační archy a klíčová slova

Observační archy a klíčová slova

Completion requirements

1. Založte prosím vlastní téma diskuze. V názvu bude Vaše jméno (stačí křestní). Do textu napište klíčová slova k metodě a jako přílohu vložte vyplněný observační arch. Pokud máte klíčová slova jako součást archu, nemusíte je vyplňovat zvlášť.

Takto budete postupovat ještě u dvou dalších Vámi zvolených metod (tedy celkem u tří metod), nikoli však u Grammar Translation Method (observační archy mám já) a nikoli u metody, kterou jste už zpracovávali na micro-teaching. Vše nejpozději do neděle 17. května.

2. Od 18. května do 24. května si vyberte si tři další metody (u kterých jste zatím nic nevkládali). Prohlédněte si observační archy a klíčová slova vložená do Moodlu u těchto metod Vašimi spolužáky a napište k nim svůj komentář. Při reakcích buďte konkrétní, aby bylo jasné, že jste příspěvky skutečně pročítali. Tj. chcete-li pochválit, chvalte specificky. Anebo napište, co byste ještě doplnili. Nebo pokud něco není jasné, vložte dotaz. Zároveň průběžně sledujte, co vkládají ostatní k Vašmi příspěvkům, reagujte na dotazy a doplnění. 

3. Od 25. do 27. května se ještě vraťte k diskuzím, které jste zakládali, abyste zareagovali i na příspěvky vložené na poslední chvíli.

4. 28. května budu vše procházet já, ujistěte se tedy do té doby, že jste se aktivně účastnili ve fórech celkem u 6 metod, z toho u tří jste téma zakládali a u tří jste reagovali na příspvěky vložené někým jiným.

5. Po dokončení toho všeho Vám zbyly dvě metody. (Původně jich bylo deset, mínus GTM je devět, mínus Vámi prezentovaná metoda ve webináři je osm, mínus 6x Moodle je dvě.) Na tyto dvě metody si připravíte velice krátké srovnání: co mají společného a v čem se liší? U ústní zkoušky pak pouze přednesete toto srovnání.

Log in to continue

Only logged in users can post to this forum.

Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle