Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Calendar
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Calendar Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Nadprůměrné dítě v matematice
  2. Urychlený ve vývoji, nadprůměrný nebo talent?
  3. Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Completion requirements

Má každý pracovní Peg -PSy poradny matematické vzdělání (ne nutně maturitu) na úrovni aspoň bc kurzu?

Moje zkušenosti za 32 let jsou takové, že mnou sledovaní žáci v PegPsy poradnách na chybně formulované otázky odpovídali správně, respektive na otázky, které dostali, neodpověděli chybně, na rozdíl od nich to testující viděli jinak pro nízké pochopení matematické podstaty, nezvládnutí základů matematické terminologie, kterou nadprůměrný ale rozlišuje. (doložím na přednášce on line).  Např. číslo není číslice, vyhodnocujeme-li prostorové vztahy, je nutné zdůraznict, z kterého pohledu situaci hodnotíme, zda z pohledu hrdiny, ústředního objektu či pozorovatele.

V článku uvidíte, jak argumentují jednotlivé složky, které se k žákovi vyjadřují.

Log in to continue

Only logged in users can post to this forum.

Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle