Перейти к основному содержанию
DL 1
  • В начало
  • Календарь
  • More
Русский ‎(ru)‎
Русский ‎(ru)‎ Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало Календарь
Развернуть всё Свернуть всё
  1. Nadprůměrné dítě v matematice
  2. Urychlený ve vývoji, nadprůměrný nebo talent?
  3. Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Lze identifikovat spolehlivě nadprůměrného v M?

Требуемые условия завершения

Má každý pracovní Peg -PSy poradny matematické vzdělání (ne nutně maturitu) na úrovni aspoň bc kurzu?

Moje zkušenosti za 32 let jsou takové, že mnou sledovaní žáci v PegPsy poradnách na chybně formulované otázky odpovídali správně, respektive na otázky, které dostali, neodpověděli chybně, na rozdíl od nich to testující viděli jinak pro nízké pochopení matematické podstaty, nezvládnutí základů matematické terminologie, kterou nadprůměrný ale rozlišuje. (doložím na přednášce on line).  Např. číslo není číslice, vyhodnocujeme-li prostorové vztahy, je nutné zdůraznict, z kterého pohledu situaci hodnotíme, zda z pohledu hrdiny, ústředního objektu či pozorovatele.

V článku uvidíte, jak argumentují jednotlivé složky, které se k žákovi vyjadřují.

Log in to continue

Извините, гостю не разрешается писать в форум

Contact site support
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Скачать мобильное приложение
Powered by Moodle