Ještě jednou zdravím, bohužel se mi nepodařilo vložit video a reflexi do jednoho tématu diskuse a tak přikládám svou reflexi k mému videu takto následně. Předem děkuji za shlédnutí mého videa a komentáře, s pozdravem, Veronika Goldová
In reply to Veronika Goldová
Re: Improvizovana výuka - komunikace - doplnění reflexe
von Eliška Glatzová -
5/7 Splněno
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Veroniko, líbí se mi, že necháváte prostor pro děti, necháte je domluvit. Před odpovědí dáte nápovědy, vedete je aktivně ke spolupráci, povzbuzujete. Ověřujete pochopení instrukce, všechny děti jsou zapojené. Dobrá práce!
Postrádám nicméně reflexi v souladu s teoretickou rovinou. Ke SZZ musí být kvalitnější opora - terminologie, teorie. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Materiály jsou v Moodle. Pro inspiraci doporučuji podívat se např. na Kláru Hochmanovou, Petru Steinerovou, Kateřinu Hrmovou. Pokud něco nebude jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení
Nahrávka je dokladem respektující výukové komunikace 1
Argumentované vyjádření se k efektivitě komunikace a respektující komunikaci 1
Zhodnocení položených otázek, up-take 0
Vyjádření se k interakci aktérů komunikace, participaci žáka/žáků 1
Vyjádření se k způsobu řízení komunikace, vztahové rovině v komunikaci, typu použitých komunikačních prostředků, případně i použití popisného a/či posuzujícího jazyka a práci s chybou 1
Využití alespoň 3 klíčových slov 0
Formální dodržení požadavků (odevzdání včas, délka nahrávka do 8 min, gramatika, stylistika) 1
Případný komentář hodnotitele: Veroniko, líbí se mi, že necháváte prostor pro děti, necháte je domluvit. Před odpovědí dáte nápovědy, vedete je aktivně ke spolupráci, povzbuzujete. Ověřujete pochopení instrukce, všechny děti jsou zapojené. Dobrá práce!
Postrádám nicméně reflexi v souladu s teoretickou rovinou. Ke SZZ musí být kvalitnější opora - terminologie, teorie. Prosím, dopracujte si ji do Vašeho portfolia. Materiály jsou v Moodle. Pro inspiraci doporučuji podívat se např. na Kláru Hochmanovou, Petru Steinerovou, Kateřinu Hrmovou. Pokud něco nebude jasné, napište. S pozdravem Eliška Glatzová
Téma k SZZ: vztah mezi komunikací a učením, autoritativní a dialogický diskurz, přístupy aplikující efektivní výukovou komunikaci, význam konceptuálního tlaku při učení, učitelovy otázky ve výuce, řízení komunikace učitelem, participace žáků na výukové komunikaci, vztahová rovina ve výukové komunikaci, verbální komunikace; neverbální komunikace; komunikační síť ve třídě; popisný, posuzující jazyk; chyba při učení; interakce s žáky; vztahové a věcné signály v komunikaci; respektující komunikace; komunikace v konfliktu, význam Vygotského teorie pro učení, význam Brunerovy, koncepce lešení pro učení