Milá Kristýno,
děkuji za zajímavé téma, které se věnuje oblasti hodnocení na základních školách. Jsem si jistá, že zde nehraje příliš roli vztah tématu ke druhému stupni. Zcela jistě je tomu identicky také na stupni prvním. Jsem názoru, že hodnocení takové, jaké ho většina z nás zná, je v mnoha směrech nedostatečné a je příčinou právě těch "problémů", kdy si matky (obecně rodiče) děti rády srovnávají mezi sebou, za výsledky svých dětí se stydí a často hledají "vinu" jinde - u učitele. Zařazení formativního hodnocení by jistě vneslo do školství více pohody a především motivace.
Děkuji za zajímavé čtení.
Všechna zadaná kritéria jsou splněna - Stáří článku, jeho odbornost, formulace cíle a výzkumné otázky, metoda výzkumu, odkaz na zdroj i hlavní nález je jasně formulován, rozsah práce je také v pořádku.