1. Oceňuji formulaci cílů. Nejedná se pouze o zjišťovací otázky, zamýšlíš se nad tím, JAK něco funguje, JAK něčeho dosáhnout.
2. Oceňuji stanovení plánu, kolik respondentů chceš získat pro svou výzkumnou část, což jsem v předchozích prezentacích neviděla. 3-4 MŠ a 80 rozdaných dotazníků vnímám tak, že v každé zadáváš 20. Doporučila bych počítat s menší návratností, z těchto čísel to vypadá, že počítáš s tím, že se Ti vrátí všechny, což se v reálu bohužel nestává.
3. V teoretické části máš dle mého názoru dobře zvolené teoretické kapitoly. Nabízí Ti možnost porovnávat různé literární zdroje, odborné články, ale i sledovat porovnání se zahraničním (např. legislativa, procento odkladů apod.).
4. Zápis jako takový je velké téma. Možná by bylo možné do teoretické/praktické části zahrnout i zmínku o významu zápisu pro rodiče/děti s ohledem na to, že se jedná o velký milník v životě rodiny (je k nalezení i v různých literárních zdrojích, takže věřím, že jsi na to již sama narazila).
5. Tvá práce může mít velký význam pro rodiče. Ne všichni rodiče vědí, kde mohou získat informace o zápisech, školní zralosti a připravenosti. Bylo by skvělé, kdyby existoval materiál, který jim všechny tyto informace shrne a přinese.
Otázka: Rozhovor s učitelkami MŠ sis nahrávala, poté doslovně přepsala? Budou ukázky přepisů rozhovoru a dotazníků pro rodiče k dispozici/v přílohách diplomové práce?