Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Eliška Hájková -
Number of replies: 5

Týdenní plán se zaměřením na pohybové aktivity

Sebepoznání

In reply to Eliška Hájková

Re: Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Eliška Srnská -
Milé spolužačky :)
Jako první bychom chtěly moc ocenit téma, které jste si vybraly. Je velmi důležité, ale rozhodně není jednoduché na jeho zpracování. Také se nám moc líbí, jak přehledně a hlavně konktrétně máte jednotlivá podtémata zpracovaná. Moc se nám líbí, kolik prostoru pro sebe samé děti v jednotlivých aktivitách mají. Všechny aktivity jsou velmi nápadité a byly pro nás velkou inspirací. Například u věděli jste, že - jsme se i my moc pobavily. Jediná malá obava, která nás u toho napadla - u aktivity "Změř si, co dokážeš" bychom se bály ladit to soutěžně, i když máte spoustu disciplín, tak bychom se bály, aby nějaké dítě nezjistilo, že je ve všech nejhorší :D Ale věřím, že bychom to zvladly zprcovat pak :)
Rozhodně se ale těšíme, že toho spoustu použijeme, děkujeme :)
Srnská, Tučková, Stanislavová, Nováčková
In reply to Eliška Hájková

Re: Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Kateřina Novotná -
Milé spolužačky,
velice oceňujeme výběr tématu a podrobný úvodní popis. Hezky nám to objasnilo, kam téma směřuje (především stanovením přesného cíle) a jak bude plynule navazovat na další týdny. Dále bychom vypíchly podrobně rozepsané činnosti a velice nápaditou aktivitu ,,Věděl jsi, že...?". Dovedeme si představit podle plánu pracovat. Děkujeme za skvělou inspiraci!
Novotná, Nováková, Bromová, Klírová
In reply to Eliška Hájková

Re: Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Berenika Selixová -
Milé kolegyně,
moc zajímavé téma ke zpracování. Hned první aktivita je dobře promyšlená. Jedná se o soubor aktivit Změř si, co dokážeš a někdo si s ní dal opravdu práci, protože z našeho pohledu se jedná o velmi pestrou škálu různých aktivit. K této aktivitě by pak ještě byla vhodná reflexe, například formou společného procházení jednotlivých aktivit a ukazování, kdo zde dostal razítko a že je v pořádku, že někdo razítko má a někdo ne. Že každý je jiný, ale v něčem dobrý. Také se nám líbí aktivita Postav se stranou, když - výborně rozvíjí matematickou pregramotnost - rozlišení souhlasu, nesouhlasu (ANO/NE) - předpoklad pro výrokovou logiku.
U vašeho plánu jsme si uvědomily, že ačkoliv dělíme aktivity podle toho, jakou cíle plní, vždy zabrousíme i jinam a tak rozvineme i něco, co jsme původně cíleně nezamýšlely. Zacílení je však vhodné pro lepší kontrolu, zda jsme opravdu došly k cíli.
Děkujeme za inspiraci. :)
Berenika, Katka K., Klára
In reply to Eliška Hájková

Re: Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Natálie Macháčková -
Milé spolužačky,

moc nás zaujala Vaše nabídka aktivit - některé z nich jsou vcelku netradiční a myslíme si, že by se u dětí rozhodně setkaly s velkým zaujetím. Zařadily jste různorodé činnosti, mě osobně nejvíce oslovila centra aktivit (vč. zařazení pro děti nepříliš známých povolání) - to dětem rozšíří obzory, aktivita Věděl jsi, že - dozví se zajímavosti o vlastním těle a obličejová jóga.
 
Děkujeme za inspiraci!
 
Natálie, Anna, Žaneta
In reply to Eliška Hájková

Re: Sebepoznání - Hajduchová, Hájková, Karlová, Těšitelová

von Andrea Kameníková -
Milé kolegyně,
hned v první řadě bychom také chtěly poukázat na váš výběr tématu. Vaše téma je velice zajímavé! Dále se nám líbí vaše krátké představení samotného téma v úvodu dokumentu. Domníváme se, že po obsahové stránce je váš týdenní plán promyšlený a nápaditý. Líbí se nám barevné zvýraznění pohybových aktivit a jejich následný, poměrně podrobný popis.
Onderková, Podskalníková, Štroufová, Kameníková