Test mi přijde vhodný pro rozvoj sebepoznání a sebehodnocení. Nutí žáky zamyslet se nad vlastními postoji, emocemi, chováním a v ideálním případě je může vést k uvědomění si svých silných a slabých stránek a další práci s nimi. Procentové vyjádření osobnosti v pěti hlavních oblastech mi přijde srozumitelné a intutivní. Mám však pochybnosti ohledně užitečnosti zařazení člověka podle výsledků do jednoho z 16 typů osobnosti - popis těchto typů mi přijde dost vágní, často dle mě nemusí odpovídat osobnosti člověka, který test vyplnil. Pro některé žáky by mohl mít normativní charakter a mohli by se snažit napodobovat "svůj" typ nebo mít rozpaky z toho, že se v některých ohledech od typu odlišují. Proto bych zařazení do typů buď úplně vynechal nebo bych žáky upozornil, že to není směrodatné a výsledný typ může být zavádějící.