Individuální přístup k rozvoji nadaného žáka

Individuální přístup k rozvoji nadaného žáka

par Alžběta Vodrážková,
Nombre de réponses : 1

Otázky pro učitele prvnéh stupně ZŠ:

  1. Jak nakládáte se situací, ve které má jeden žák rychle a správně hotovou práci a tato situace nastává opakovaně?
  2. Jakým způsobem modifikujete úlohy pro bystré či mimořádně nadané žáky, pokud tak činíte?
  3. Plánujete speciální úkoly pro bystré žáky již předem při přípravě na vyučování? Pokud ano, jaký typ úkolů chystáte.
  4. Co děláte, když bystrý nebo nadaný žák odevzdává svůj nástavbový úkol, který plnil on sám?
En réponse à Alžběta Vodrážková

Re: Individuální přístup k rozvoji nadaného žáka

par Petr Chaluš,
1. Dávám u práci navíc, mám to již připravené pro něj.
2. Dám jich rovnou více
3. Chystám obtížnější úroveň úkolů navíc
4. Formativně to hodnotím