František to velmi dobře shrnul, myslím, tudíž jen doplním 3 úkoly pro žáky.
1) Najít si doma příklad českého vlastence a připravit krátký výstup s jeho představením.
2) Analýza autentických textů - pokusit se určit, zda se jedná o projev vlastenectví, či nacionalismu. Eventuálně v případě ne úplně jednoznačných příkladů diskutovat o jednotlivých pasážích a seřadit je na pomyslné ose vlastenectví - nacionalismus.
3) Debata o obecně známých projevech vlastenectví/nacionalismu v kultuře, politice, módě a sportovním fanouškovství.
1) Najít si doma příklad českého vlastence a připravit krátký výstup s jeho představením.
2) Analýza autentických textů - pokusit se určit, zda se jedná o projev vlastenectví, či nacionalismu. Eventuálně v případě ne úplně jednoznačných příkladů diskutovat o jednotlivých pasážích a seřadit je na pomyslné ose vlastenectví - nacionalismus.
3) Debata o obecně známých projevech vlastenectví/nacionalismu v kultuře, politice, módě a sportovním fanouškovství.