"VO-9-1-01 - objasní účel důležitých symbolů našeho státu a způsoby jejich používání"
- úvodu hodiny - poslech hymny, následně bych se zeptala, co žáci vědí o skladbě, kterou právě slyšeli, odkud ji znají
- diskuze o tom, jaké další státní symboly znají
- navázala bych základními informacemi o hlavních státních symbolech, doplnila je obrázky pro lepší zapamatování
- diskuze o účelu a používání státních symbolů (viz. výše)
- práce ve dvojicích - 1. úkol - 4 části velkého státního znaku správně poskládat, zkusit určit pro které části země jednotlivé části znaku platí
- 2. úkol - rozstříhaná slova státní hymny seřadit, jak jdou za sebou
- úvodu hodiny - poslech hymny, následně bych se zeptala, co žáci vědí o skladbě, kterou právě slyšeli, odkud ji znají
- diskuze o tom, jaké další státní symboly znají
- navázala bych základními informacemi o hlavních státních symbolech, doplnila je obrázky pro lepší zapamatování
- diskuze o účelu a používání státních symbolů (viz. výše)
- práce ve dvojicích - 1. úkol - 4 části velkého státního znaku správně poskládat, zkusit určit pro které části země jednotlivé části znaku platí
- 2. úkol - rozstříhaná slova státní hymny seřadit, jak jdou za sebou