VO-9-1-05

Re: VO-9-1-05

autor Tadeáš Faltis -
Počet odpovědí: 0
Kriticky přistupuje k mediálním informacím, vyjádří svůj postoj k působení propagandy a reklamy na veřejné mínění a chování lidí.

Nápady na aktivitu v hodině (základní školy):
-každému žáku rozdat papír s několika informačními zdroji (dobrodružný film, řekl mi to kamarad/rodiče kteří to četli na internetu, odborný článek se jménem autora, bulvární časopis apod. učebnice z roku 1978)
-žáci si zdroje roztříhají a sami roztřídí zdroje dle toho, jak hodnotí důvěryhodnost zdroje, tedy důvěryhodné, středně důvěryhodné a nedůvěryhodné.
-následně proběhne diskuze o tom kam přiřadili zdroje a proč
-poté se žáci rozdělí do skupin a sepíši hlavní rysy, výhody a nevýhody ruzných medií typu časopisu, televize, socialní sítě apod. a výstup odprezentují ostatním.
-na konci hodiny diskuze o tom které media/zdroje použivají, potažmo které by byla dobrá používat
-na příští hodině bych rozdal dobrovolné krátké úkoly na témata jako hoax, kyberšikana, kterými bych zahájil další hodinu