Díky za dotazy.
Seznam grafických prvků se většinou dává za obsah, tedy na začátek. Nutné je to u více položek, pokud jich máte málo, tak se na to asi můžete i vykašlat, ale určitě není chyba, když to bude i u dvou položek.
Co se týče příloh, tak doporučuji ty krátké (např. scénář rozhovoru, seznam dokumentů k analýze, ukázku kódování, znění iinformovaného souhlasu, velké tabulky apod.) dávat přímo do dokumentu s bakaliářkou tak, aby se k nim čtenář mohl snadno dostat, i když bude offline, bude mít práci vytištěnou apod. (v předchozích letech by se tiskly, letos tištěnou práci vůbec neodevzdáte). Dávají se za seznam literatury a předchází jim seznam příloh. Velké přílohy se pak dávají do SIS zvlášť (tyicky data ve formě přepisů, kompletních textů, nahrávek, datových tabulek apod.), nemusí mít textovou podobu. V každém případě je třeba mít v práci seznam všech příloh a v něm rozlište, kde jsou přílohy ka nalezení (tj. u těch, co nejsou přímo v práci napište, že jsou jen elektronicky v SIS).
Přeji všem hodně sil do finiše,
MM