1.) Nácvik sluchového vnímání
2.) Logopedie
3.) Audio-verbální terapie – nácvik slyšení s kochleárním implantátem
4.) Nácvik mluvení
Seřazení témat v Moodlu ASI souvisí s postupem, jakým se děti učí mluvit.
(1)První je zapotřebí aby dítě aktivně poslouchalo a naučilo se využívat sluchovou paměť.
(2) U logopeda se dítě naučí od sebe odlišovat jednotlivé hlásky.
(3) Audio verbální terapie učí děti používat zvukový vjem, který získaly pomocí kochleárního implantátu nebo sluchadla.
(4) Dítě už aktivně poslouchá a postupně se učí mluvit - opakuje jednotlivé hlásky - postupně tvoří slova a jeho slovní zásoba se zvětšuje.
Tento týden jsme se věnovali poslechu sluchovému tréninku a mluvení.
Odkazy v Moodlu bych zařadila do těchto tří skupin (Takže prakticky stejně):
1.) Nácvik sluchového vnímání
2.) Logopedie - Audio-verbální terapie – nácvik slyšení s kochleárním implantátem
3.) Nácvik mluvení