Úkol 2

Re: Úkol 2

autor Michaela Kaslová -
Počet odpovědí: 0

AD 1) Papír je tu podobně jako u dvou spolužáků poněkud křečovitě; lepší by byla modelína, ale zde je zadán papír, tak bych volila jinou aktivitu

Ad 2) Předpokládáte práci oběma rukama? Jak označí krajní  místa? Koně budou fantaskní nebo reálný - různé druhy - tažný, závodní ...

Budou rozdíly dost velké? Celkem aj asi kůň. Pojmenováváte části (které a jak)? Aby se zvědomil vztahy mezi celkem a částmi, musíte mít promyšlena klíčová slova.

Ad 3) To vypadá slibně, jen by mne zajímalo jak zaručíte, aby se konfigurace nezměnily, když je poloha korálků nestabilní.

 

AD 4) Je třeba zpřesnit, že směr (u vás) je určen orientačním bodem. Uniká z toho zaplňování prostoru (ve smyslu Cesta k míře).

Ad 5) Z aktivity neplyne, že si dítě uvědomí možnosti a že si slovo osvojilo.