Básnička

Básnička

von Barbora Vobořilová -
Number of replies: 1

Po přečtení básničky bych si s dětmi sedla do kroužku, měla bych nachystané výtisky zvířátek které se v textu vyskytují, poté bych dětem jednotlivě zvířátka ukazovala, rozvíjela bych na dané zvíře konverzaci jestli může mít víc barev, jaké zvuky vydává například štěňátko, jaké pak velký pes jaké ma pohyby..(práce s možnostmi) dále bych pak ukázala třeba dvě zvířátka naráz, s tím že by si děti mohly samy určit jaké zvířátko chtějí představovat a jaké zvuky vydávat.

Následně bych dětem pustila nahrávky se zvuky zvířat které vydávají, děti by už po předešlé konverzaci v kruhu věděly, k jakému zvířeti daný zvuk přiřadit.

In reply to Barbora Vobořilová

Re: Básnička

von Michaela Kaslová -

Není zřejmé časové rozložení, zda jde o jednorázové zaměstnání, nebo o didaktickou strukturu.

POzor na užívání JAKÝ a  KTERÝ.