Jaké postoje žáci zastávají k vybrané problematice klimatických změn?
Z jakého důvodu žáci tyto postoje zastávají?
Co a jakým způsobem ovlivňuje postoje žáků k vybrané problematice klimatických změn?
Je to zajímavé téma a líbí se mi, že poslední otázka směřuje k tomu, jakým způsobem se postoje žáků utvářejí. Čeho všeho si zde budete chtít všímat - především asi toho, jakým způsobem se snaží v tomto ohledu působit škola a jak se její snažení promítá do postojů žáků?
Milá Blanko,
téma je velmi zajímavé. Šlo by poslední otázku položit takto? "Jaké faktory ovlivňují postoje žáků k vybrané problematice klimatických změn na 1. stupni základní školy?"
Současně bych se ráda zeptala, co konkrétně myslíš "vybranou problematikou"? Pokud je to myšleno obecně, pak bych tam nechala jen "problematiku klimatických změn", ale pokud myslíš něco konkrétního, potom by to ve VO asi mělo být uvedeno.
Zdravím,
souhlasím s Lucií ohledně formulace vybraná problematika klimatických změn.
Dobrý den, Blanko,
druhá otázka mi přijde trochu nejasná, nebude obtížné u tako malých dětí zjišťovat důvod? Vlastně mě velmi zaujalo téma, ale vnímám jeho obtížnost u této věkové kategorie.
Dobrý den,
nesmírně zajímavé a přínosné téma. První a třetí VO je pro mě zcela jasná a srozumitelná. Napadlo mě však, že by se odpovědi respondentů na druhou a třetí otázku mohly překrývat. Předpokládám, že u dětí tohoto věku je důvod uvedeného postoje k problematice vycházející z toho, kdo nebo co jej ovlivňuje.