rešerše článku "Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4. – 9. ročníků základních škol." děkuji za případné komentáře
Tomášová - Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4. – 9. ročníků základních škol
par Anna Tomášová,
Nombre de réponses : 2
En réponse à Anna Tomášová
Re: Tomášová - Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4. – 9. ročníků základních škol
par Eva Jarošová,
Ahoj Ani,
tvá rešerše článku Martiny Šmejkalové a Martina Chvála přináší cenný vhled do aktuálních problémů výuky české morfologie na základních školách. Zaujalo mě, jak výzkum ukazuje, že žáci mají potíže s rozpoznáváním gramatických kategorií a větných členů, zejména při náročnějších úlohách. Tento problém může souviset s fragmentovanou výukou gramatiky, která nezprostředkovává celkový koncept jazykového systému. Autoři navrhují zaměřit se na metajazykové aktivity a konstruktivistický přístup k výuce gramatiky, což by mohlo přispět k lepšímu pochopení a aplikaci morfologických jevů žáky.
tvá rešerše článku Martiny Šmejkalové a Martina Chvála přináší cenný vhled do aktuálních problémů výuky české morfologie na základních školách. Zaujalo mě, jak výzkum ukazuje, že žáci mají potíže s rozpoznáváním gramatických kategorií a větných členů, zejména při náročnějších úlohách. Tento problém může souviset s fragmentovanou výukou gramatiky, která nezprostředkovává celkový koncept jazykového systému. Autoři navrhují zaměřit se na metajazykové aktivity a konstruktivistický přístup k výuce gramatiky, což by mohlo přispět k lepšímu pochopení a aplikaci morfologických jevů žáky.
En réponse à Anna Tomášová
Re: Tomášová - Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4. – 9. ročníků základních škol
par Jana Stará,
5 bodů. Doporučuji do citace doplnit doi.