Hrmová K._Podpora čtenářské pregramotnosti. Interakce rodič–dítě při čtení knihy

Re: Hrmová K._Podpora čtenářské pregramotnosti. Interakce rodič–dítě při čtení knihy

par Michaela Pracnová,
Nombre de réponses : 0

Ahoj Kateřino,

článek se ti podařilo z mého pohledu opravdu dobře zpracovat. Pochopila jsi hlavní nálezy, zejména ten, že kvalita čtení je mnohem důležitější než frekvence. Výborně jsi identifikovala, jak aktivní zapojení rodičů do čtení může významně podpořit jazykový vývoj a čtenářské dovednosti dítěte, dále uvádíš že čtení by nemělo být pasivní, ale spíše by mělo probíhat v rámci dialogu, což je klíčové pro rozvoj porozumění textu. Tvoje shrnutí je pěkně ucelené a dobře vystihuje podstatu toho, co autor článku chtěl sdělit. Zkontrolovala bych si jen citaci. Nejsem si úplně jistá, že odpovídá citační formě APA7 ( ale trochu v tom sama tápu...)