Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Didaktika francouzštiny I
10. ledna
Kompetenční model
Kompetenční model
Требуемые условия завершения
Mark as done
Скачать папку
Kompetence_ve_vzdelavani.pdf
◄ RVP pro gymnázia
Перейти на...
Перейти на...
Oznámení
Základní informace ke kurzu
Styles d´enseignement
Role učitele
Obecné kompetence učitele
Kompeteční model učitele (Doubková, Tomek)
Aktéři výuky FJ - podpora vzdělávání
Cíle výuky FJ v českém kontextu
Proč se učit francouzsky?
Le francais - votre atout
Sitographie
Climat motivationnel - article
Jak vést žáky k autonomii a vnitřní motivaci?
Sebedeterminační teorie - shrnutí
Autonomie žáka, sebedeterminanční teorie (článek)
Théories de l´apprentissage
Kolbův cyklus a styly učení
Documentaire sur le gestion mentale
Odkaz na Scholu Pragensis
Základní teorie učení
Učit se učit (článek)
Myšlenková mapa
Stratégies d´appretissage
Strategie učení - výzkum (Vlčková, 2006)
Teorie mnohočetné inteligence
Panorama des méthodologies FLE (Philippe Blanchet)
SGAV - manuel "Voix et images de France"
Méthodologies du FLE
Společný evropský referenční rámec pro jazyky
RVP pro gymnázia
Kurikulární dokumenty
ukázka deskriptorů pro A2
Cíle výuky cizích jazyků (RVP, SERR)
Kurikulární dokumenty ►