Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Učitelské praktikum I_paralelka_TŠkachová
Reflexe UP I
Co jsme od UP I očekávali, co se naplnilo a co bychom chtěli jinak
Co jsme od UP I očekávali, co se naplnilo a co bychom chtěli jinak
Požadavky na absolvování
Označit jako hotovo
Stáhnout složku
Anna C.jpg
Anna J.jpg
Barbora.jpg
Maja.jpg
Marketa.jpg
Miroslav.jpg
◄ Kontakty
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Zadání 19. 5.
Zadání 12. 5.
Zadání 5. 5.
Zadání 28. 4.
Zadání 21. 4.
Zadání 14. 4.
Zadání 7. 4.
Zadání 31. 3.
Zadání 24. 3.
Přípravy, reflexe, dokumenty...
Kreativní pojetí tématu Distanční vzdělávání na 1. stupni v době šíření koronaviru
Mohylka
Online výuka na 1. stupni ZŠ pro začátečníky https://www.youtube.com/watch?v=ffseDnKu64g
Zajímavosti
Doporučené postupy při vzdělávání na dálku
On-line výukové zdroje
Waldorfská škola
Jaké činnosti mohou předcházet a jaké následovat (představte si, že je tento úsek součástí nějakého delšího projektu)?
Jaká je podstata této lekce – nejdůležitější učivo. A jaké byste případně k tomuto učivu navrhli vyrobit pomůcky?
V čem jsou zásadní rozdíly mezi školní hodinou a hodinou v UčíTelka?
Prezentace
Soubor kvalit
Sebehodnocení
Zadání k sebehodnocení
Esej
Podmínky ukončení kurzu
Záznamový arch
Záznamový arch_mini
Rozpis praxí
Podmínky ukončení kurzu UP II
Záznam z pozorování výuky a reflexe.
Vlastní učitelské/ asistentské pokusy
Příprava vzor
RVP a ŠVP
Kontakty