Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Výběrový kurz D - Finanční gramotnost ve výuce na ZŠ a SŠ OPNX2O123B
Tvorba vzdělávacích aktivit k finanční gramotnosti
Metodická podpora
Metodická podpora
Требуемые условия завершения
Скачать папку
Financne-gramotna-a-podnikava-skola.pdf
◄ Finanční gramotnost v kontextu společenských věd
Перейти на...
Перейти на...
Prameny
Tři vrstvy cílů předmětu...
Odevzdání návrhu výuky/aktivity
Do jaké ze 6 společenských společnských vrstev patříte?
Bohatství a (jeho) smysl+ smysl lidské exitence...
Úkol č. 1. skladba bohatství: Mapa mého bohatství
Smysl ekonomické aktivity a ekonomického vzdělávání
Mezipředmětové vztahy v rámci přípravy učitelů OV a ZSV se zřetelem na výuku ekonomie
Úloha ekonomických poznatků ve výuce občanské výchovy na základní škole
Etické aspekty finančního vzdělávání
V čem spatřujete hlavní cíl ekonomického vzdělávání ve společnosti?
Interdisciplinární a transdisciplinární charakter výuky VkO a OSVZ
Bankéři do škol - Česká bankovní asociace
Abeceda peněz - ČS
https://financnigramotnost.cz/
Zkušenost_s_projektem_Abeceda_penez
Finanční gramotnost v kontextu společenských věd
Zde vložte vlastní rozpracovanou přípravu
Poznánka
Přípravu též možné vložit zde (ke společné revizi)
Fórum k metodický příručkám
Zde vložte vlastní rozpracovanou přípravu ►