Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Didaktika ZSV
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Oborová didaktika a transdidaktika
Oborová didaktika a transdidaktika
Conditions d'achèvement
Télécharger le dossier
didaktika_obecna_a_oborova_Janik.pdf
janik_slavik_K_problematice DZO.pdf
Knecht_didktická_transformace.pdf
moznosti_rozvijeni_didaktickych_znalosti_obsahu.pdf
oborove-didaktiky_vyvoj_stav_perspektivy.pdf
PEDAGOGICAL_CONTENT_KNOWLEDGE.pdf
PEDF-104-version1-mezi_oborem_a_didaktikou.pptx
◄ Specifika didaktiky SV
Aller à…
Aller à…
Prameny
Oznámení
Odevzdání výsledné prezentace
K zamyšlení - Rozhovor s prof. Milanem Hejným
Úkol 1 - Čím může prof. Hejný inspirovat vyučující SV (ke 2. setkání)
Úkol č. 2 - Čím je mi oborová didaktika? Co by mělo být její náplní? Jak si představuji její vúuku na PedF UK? (ke 3. setkání)
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Profesní portfolio
Didaktické náměty
Inspirace k oborové didaktice
Specifika didaktiky SV
Co znamená didakticky myslet?
RVP pro G + manuál pro tvorbu ŠVP
Oborová didaktika s ohledem na začínajícího učitele
Didaktická analýza vybraného okruhu
Složka dokumentů k tématu evaluace
Info o didaktické části SZZk - k prezentaci pedagogického záměru
Doporučení k finální přípravě na didaktickou část SZZk
DVOŘÁKOVÁ, Michaela; ZICHA, Zbyněk; PODZIMEK Michal et al. Vzdělávací modul Občanské a sociální kompetence s metodikou.
Databáze OPVVV - cenný zrdoj výstupů z projektů
náš modul ve Spolčenství praxe v databázi OPVVV
Příklad jiných výstupů z projektu (videhospitace)
společenství praxe na PedF UK
Co z tohoto semináře považujete za nejvíce a nejméně přínosné?
Co znamená didakticky myslet? ►