Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Open course index
Home
Courses
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Social Sciences and Philosophy
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Oborová didaktika a transdidaktika
Oborová didaktika a transdidaktika
Download folder
didaktika_obecna_a_oborova_Janik.pdf
janik_slavik_K_problematice DZO.pdf
Knecht_didktická_transformace.pdf
moznosti_rozvijeni_didaktickych_znalosti_obsahu.pdf
oborove-didaktiky_vyvoj_stav_perspektivy.pdf
PEDAGOGICAL_CONTENT_KNOWLEDGE.pdf
PEDF-104-version1-mezi_oborem_a_didaktikou.pptx
◄ Specifika didaktiky SV
Jump to...
Jump to...
Prameny
Oznámení
Odevzdání výsledné prezentace
K zamyšlení - Rozhovor s prof. Milanem Hejným
Úkol 1 - Čím může prof. Hejný inspirovat vyučující SV (ke 2. setkání)
Úkol č. 2 - Čím je mi oborová didaktika? Co by mělo být její náplní? Jak si představuji její vúuku na PedF UK? (ke 3. setkání)
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Profesní portfolio
Didaktické náměty
Inspirace k oborové didaktice
Specifika didaktiky SV
Co znamená didakticky myslet?
RVP pro G + manuál pro tvorbu ŠVP
Oborová didaktika s ohledem na začínajícího učitele
Didaktická analýza vybraného okruhu
Složka dokumentů k tématu evaluace
Info o didaktické části SZZk - k prezentaci pedagogického záměru
Doporučení k finální přípravě na didaktickou část SZZk
DVOŘÁKOVÁ, Michaela; ZICHA, Zbyněk; PODZIMEK Michal et al. Vzdělávací modul Občanské a sociální kompetence s metodikou.
Databáze OPVVV - cenný zrdoj výstupů z projektů
náš modul ve Spolčenství praxe v databázi OPVVV
Příklad jiných výstupů z projektu (videhospitace)
společenství praxe na PedF UK
Co z tohoto semináře považujete za nejvíce a nejméně přínosné?
Co znamená didakticky myslet? ►