Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Mentoring pro děti a dospívající
  2. Tema 3: Charakteristiky prinosnych a rizikovych formalnich mentorskych vztahu
  3. Literatura

Literatura

Požadavky na absolvování

DuBois, D. L., Holloway, B. E., Valentine, J. C., & Cooper, H. (2002). Effectiveness of mentoring programs for youth: A meta-analytic review. American Journal of Community Psychology, 30, 157–197.

Dalsi podobna synteza literature je z r. 2011 dole v pdf

Grossman, J. B., & Tierney, J. P. (1998). Does mentoring work? An impact study of the Big Brothers Big Sisters. Evaluation Review, 22, 403–426.

Morrow, K. V., & Styles, M. B. (1995). Building relationships with youth in program settings. Philadelphia: Public/Private Ventures. - Poznamka: Toto je prvni vyzkum an typologii formalnich mentorskych vztahu, velice citovany a vlivny. Dala jsem vam pdf kopii sem. Je to inspirativni prace.

    • AM - Characteristics, quality features and dynamics in formal youth mentoring relationships-The Rhodes model revisited.pdf AM - Characteristics, quality features and dynamics in formal youth mentoring relationships-The Rhodes model revisited.pdf
    • DuBois 2011.pdf DuBois 2011.pdf
    • K V Morrow; M B Styles - Building Relationships With Youth in Program Setti.pdf K V Morrow; M B Styles - Building Relationships With Youth in Program Setti.pdf
◄ Odevzdani ukolu 3
prezentace k tématu ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle