Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Formativní hodnocení na VŠ a poskytování zpětné vazby studentům
2. 4. 2019: Kritéria hodnocení
Hodnocení práce ve skupině
Hodnocení práce ve skupině
Требуемые условия завершения
Mark as done
◄ Zadání domácího úkolu: cíl a kritéria - do 25. 4. 2019
Перейти на...
Перейти на...
Prezentace - Pojetí účení, typy hodnocení, úvod do formativního hodnocení
Návrh programu kurzu
Diskuzní fórum k návrhu programu
Domácí úkol: Vyberte 1 až 3 položky, kde cítíte potřebu zlepšení v oblasti hodnocení studentů
Zkušenosti s FH z lotyšských univerzit
Zadání pretestu k tématu formativního hodnocení
Principy zpětné vazby k rozvoji studijní seberegulace studentů VŠ: Nicol & Mcfarlane-Dick, 2006
Prezentace k tématu - 5. 3. 2019
Pretest - Metody formativního hodnocení
Zahraniční literatura k tématu zpětné vazby
Reflexe a sebereflexe
Zadání domácího úkolu
Abstrakty k diplomovým pracím
Prezentace - 19. 3. 2018, Cíle, Zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků
Metoda V-CH-D (Vím - Chci vědět - Dozvěděl jsem se)
Response Cards (A, B, C, D)
Domácí úkol č. 1: Formulace kognitivního cíle - do 27. 3. 2019
Domácí úkol č. 2: Kritéria pro hodnocení závěrečných prací
Startéry - formulace zpětné vazby
Prezentace - 2. 4. 2019 - Cíle a kritéria hodnocení
Hodnocení prezentace
Hodnocení práce ve skupině
Zadání domácího úkolu: cíl a kritéria - do 25. 4. 2019
Aktivní slovesa
Kvalita a efektivita ve výuce: metodologické přístupy.
Prezentace 30. 4. 2019
Prezentace - online aplikace - M. Khas
Aplikace na zpětnou vazbu a hodnocení - odkazy (M. Khas)
Zadání domácího úkolu: Zjišťování aktuální stavu učení (plán, realizace, reflexe): do 24. 5. 2019
Domácí úkol - šablona pro zavádění techniky FH
Prezentace - 28. 5. 2019 - Sebehodnocení
Příklady sebehodnoticích technik - pracovní list
Sebehodnocení - Nedokončené věty - "Obláčky"
Reflexe sebehodnocení - "Diamant"
Sumarizace myšlenek: Odkaz na "pětilístek" - jednodušší než diamant
Walser et al., An Action Research Study of Student Self-Assessment in Higher Education
Zadání domácího úkolu - Dopis sobě
Prezentace - 11. 6. 2019
Kritéria pro tvorbu plakátu, sebehodnocení a vrstevnické hodnocení
Závěrečné hodnocení - "obláčky"
Ali a kol: Psychology students’ perception of and engagement with feedback as a function of year of study
Nicol et al., Rethinking feedback practices in higher education: a peer review perspective
Ashenafi: Peer-assessment in higher education – twenty-first century practices, challenges and the way forward
Morze et al, FORMATIVE AND PEER ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Prezentace 15.10.2019
Prezentace 26.11.2019
Typologie osobnosti MBTI
Prezentace 10.12.2019
Prezentace 12.5.2020 - online
Zde můžete pokládat otázky či podněty, na které nebyl čas při osobním setkání.
Distanční vzdělávání: Příklady dobré praxe - sdílení zkušeností
Aktivní slovesa ►