Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Anglický jazyk se zaměřením na akademické dovednosti
  2. eRESOURCES
  3. AnalyzingtheText

AnalyzingtheText

Požadavky na absolvování
Otevřené: sobota, 2. března 2024, 00.00
Termín: sobota, 9. března 2024, 00.00

Finding grammar features typical of Academic English.

Choose one of the articles and find evidence of Academic English features.

  • Analysing students content learning in science in CLIL vs non CLIL programmes empirical evidence from Spain.pdf Analysing students content learning in science in CLIL vs non CLIL programmes empirical evidence from Spain.pdf
    2. března 2024, 13.04
  • Coteaching in a science CLIL classroom changes in discursive interaction as evidence of an English teacher s science CLIL professional identity.pdf Coteaching in a science CLIL classroom changes in discursive interaction as evidence of an English teacher s science CLIL professional identity.pdf
    2. března 2024, 13.04
  • Immersion, CLIL and Bilingual Education.pdf Immersion, CLIL and Bilingual Education.pdf
    2. března 2024, 13.04
  • It has given me this kind of courage the significance of CLIL in forming a positive target language self concept.pdf It has given me this kind of courage the significance of CLIL in forming a positive target language self concept.pdf
    2. března 2024, 13.04
◄ ScientificTextsFoundUsinge-Resources
Presentations vocabulary/phrases ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle