Úkol 4 - Do přírody - 2.5.2021
Prostudujte publikaci o zařazení přírodovědných exkurzí do výuky (Pavlasová a kol., 2015, zde: https://www.researchgate.net/profile/Lenka-Pavlasova/publication/333646203_PRIRODOVEDNE_EXKURZE_VE_SKOLNI_PRAXI_The_science_field_trips_in_educational_practice/links/5cf935b9a6fdccd13085ad18/PRIRODOVEDNE-EXKURZE-VE-SKOLNI-PRAXI-The-science-field-trips-in-educational-practice.pdf). Publikace je zaměřena zejména na školy, nicméně, většina principů je přenositelná rovněž na exkurze mateřské školy.
V okolí bydliště najděte a navštivte některé maloplošné chráněné území (přírodní rezervace, přírodní památka, případně národní přírodní rezervace, národní přírodní památka). Popište krátce předmět a důvod ochrany území (do 10 řádků).
Sepište krátný námět na exkurzi se zdůrazněním vzdělávacích cílů, aktivit, zhodnocení rizik. Celkový rozsah do dvou normostran textu. Úkol bude mít tyto formální náležitosti: hlavička (jméno studenta, obor, předmět s kódem), úvod (1- 5 vět), stať (ve které bude zpracován úkol), závěr (vyhodnocení, reflexe úkolu) cca 15 vět a citace zdrojů.
Doplňte vlastními fotografiemi z návštěvy (včetně vaší maličkosti). Obrázky vkládejte tak, aby je vyučující nemusel otáčet.